Start van onze reis.

8 juni 2019 - Yogyakarta, Indonesië

Vanmorgen om zeven uur begon onze Indonesië reis , op naar Schiphol! Daar de koffers afgegeven en uitgezwaaid door Ed en Ron  zijn we door de douane gegaan. Eenmaal in het vliegtuig bleek dat we een klein uur later zouden vertrekken. De vlucht liep voorspoedig, met een goede catering en films als afleiding. Op Singapore moesten met de trein van gate 3 naar gate 2, wij maakten een extra ritje, omdat we natuurlijk weer te traag waren met uitstappen. Daarna nog flink de pas erin en we waren precies op tijd voor onze volgende vlucht , naar Yogyakarta. Op het vliegveld stond Slamet onze gids ons op te wachten. En bij de auto wachtte Pur onze chauffeur. Feest van herkenning voor zowel Ries als Elly. Ries kende de gids al van de vorige reis en Elly de chauffeur ook van een vorige reis. Op naar ons heerlijke hotel Phoenix. Daar kregen we onze kamers toegewezen, echt prima. Na ons wat opgefrist te hebben hebben een lekkere cocktail genomen om daarna te genieten van een zeer smakelijk Indonesisch buffet. Moe van de reis hebben we al snel ons mandje opgezocht .

1. Simone van Liempt:
    9 juni 2019
    Heel veel plezier op deze mooie en bijzondere reis. Ik lees graag alle verhalen!
  2. Joke Achterberg:
    9 juni 2019
    Nou lieve mensen, we zijn benieuwd naar jullie verslagen.