Borobudur

9 juni 2019 - Yogyakarta, Indonesiƫ

Vandaag na een goede nachtrust en en perfect ontbijt op naar de Borobudur, iets later dan verwacht en dat lag niet aan de mannelijke deelnemeršŸ˜Daar aangekomen werden we voorgesteld aan onze locale gids" mijnheer Jan" Een leuke man die enorm veel kennis had van de tempel en dat super wist over te brengen. Het was erg druk omdat de suikerfeesten bezig zijn en veel mensen die dan een dagje uitgaan, alleen gisteren al waren er bijvoorbeeld 53000 bezoekers. Veel foto's gemaakt en nog veel meer op de foto gegaan met mensen die met die " blanda's" graag op de foto wilden.

Helaas is het plan om de as van Nan gedeeltelijk daar uit te strooienĀ  op het laatste ogenblik niet doorgegaan omdat we geen toestemming kregen, gelukkig hebben we al wat mooie andere opties. Ondanks deze tegenvaller hebben we een welliswaar warme (32 graden) maar fantastische dag gehad op de Borobudur. Vanavond zijn we naar een diner geweest met aansluitend traditionele dansvoorstelling waar het verhaal van Rama en Sinta werd gedanst, erg lekker eten en mooie voorstelling, na nog wat lekkers in de bar van het hotel lekker onze mandjes weer opgezocht. Tot het volgende verhaaltje.

Fotoā€™s

1. Ed Favier:
    9 juni 2019
    Mooi Ries, ik weet zeker dat je een mooie andere plek gaat vinden, sommige dingen moeten gewoon zo zijn.
    Goede voortzetting van deze prachtige reis.
  2. Guido:
    9 juni 2019
    Mooie eerste dagen zie ik. En jullie vinden vast een mooie andere plek voor Nan! Geniet van de verdere reis en ik houd de verhalen in de gaten!
  3. Marijke en John.:
    10 juni 2019
    Ook wij weten zeker dat jullie een plek vinden voor het vertrooien die Nan verdient. De eerste tekenen van jullie reis zijn al erg mooi. Knuffel voor jullie en geniet ervan.