Het “shop gen”staat aan

24 juni 2019 - Sanur, Indonesië

We willen nog wel een uurtje shoppen, dus komen Pur en Slamet ons weer ophalen. We rijden naar Ubud om in de fabriek van “Best 2 Buddha”. te kijken. En een kijkje in de winkel wordt natuurlijk niet overgeslagen. Mooie sieraden en dan ineens worden we wel heel erg hebberig. Slamet heeft de tijd op genomen , we verblijven er drie uur! Vandaar rijden we naar de Pasar Sukawati. De verkoopsters doen hun best om ons te lokken met hun koopwaar. Er is volop keuze. Dan nog twintig kilometer verder naar Kuta. Het verkeer is enorm druk dus doen wel over de afstand ruim een uur, maar de airco in de auto is heerlijk koel. We doen nog wat laatste inkopen en dan weer terug naar het hotel. Ries nodigt Slamet en Pur uit om de laatste avond met ons te eten. Ze nemen het graag aan. Om half acht gaan we aan tafel en met een drankje vooraf laten we ons het laatste Indonesische dinertje goed smaken. We bedanken onze gidsen voor de fantastisch mooie reis en hun goede zorgen. Slamet raakt zelfs geëmotioneerd het is ook zo’n lieverd. Morgen zullen we hen alleen nog zien als ze ons naar het vliegveld brengen. Het zal niet makkelijk worden om afscheid te nemen van zulke innemende mensen.

1. Joke:
    Ha Ries-Cor-El,
    Wat een prachtige reis met mooie en emotionele momenten hebben jullie gemaakt. Bedankt dat we een beetje mee mochten reizen. Een goede reis terug naar Nederland, dat wordt denk ik een beetje afkicken! Tot ziens, groetjes.
  2. Inge:
    Lieve Elly, Ries en Cor,
    Dank voor jullie verhalen en mooie foto's, zo konden we jullie bewogen en ook prachtige reis meebeleven.
    Goede terugreis en groeten van Frits en Inge XXX
  3. Simone:
    24 juni 2019
    Dag Ries, Elly en Corry, jullie hebben een prachtige en ook emotionele reis met elkaar gedeeld. Dat is echt heel bijzonder. Geniet samen van de terugreis en de vele mooie herinneringen die jullie straks delen. Goede reis, groet Simone en Age