Bouwen aan nieuwe herinneringen 3 juni 2019

3 juni 2019 - Den Haag, Thuis, Nederland

Lieve volgers,

Vrijdag 7 juni 11.15 is het zover, de reis met Elly en Corrie naar Indonesië van  Amsterdam naar Singapore en dan na zo'n 13 uur vliegen  verder door naar Yogyakarta  op midden Java. Hier zullen we opgewacht worden door onze gids Slamet Jerman.

Een reis met dubbele gevoelens... ik maak deze reis met Elly en Corrie  eigenlijk de top 3 in  Nan haar leven na de dood van haar ouders , daar ging ze voor.

Deze reis heeft voor mij twee bijzondere doelen:

Het eerste doel is waarschijnlijk bij jullie allemaal bekend, het wordt echt de laatste reis van  mijn allerliefste Nan, het mag duidelijk zijn dat dit stuk voor mij met veel emoties maar ook met vele (misschien nu pijnlijke) herinneringen gepaard gaan.

Het tweede doel is dat ik hoop dat de vele fantastische positieve gevoelens  die Nan van Azië en de mensen  die we daar ontmoet hebben had en vervolgens  meenam naar huis, ook haar 2 beste vriendinnen ten deel mogen vallen. Het heeft de laatste vijf levensjaren van Nan zo mooi gemaakt!  We gaan ervoor er een mooie en bijzondere reis van te maken en dat we daarna maar vaak hieraan terug mogen denken met herinnering aan het allerliefste wat ik had.

Het motto van Nan en mij was altijd: Leef vooral vandaag want elke seconde van je leven die verspilt is aan boosheid of verdriet is een seconde van blijheid, geluk en liefde die je niet meer terug kan krijgen!.....we weten het allemaal, maar doe het!

Stelregel  Nan, vooroordeel niet! Heb respect voor elkaars standpunten, ongeacht geslacht ras of afkomst! Het maakt alles een stuk eenvoudiger als je deze regels volgt.

Fijn dat jullie deze reis met ons willen volgen, heb begrepen dat het merendeel van de verhalen door de dames worden geplaatst maar van mij horen jullie ook nog wel hoor,.

Tot zover mijn inleiding  van de reis, volgende week meer Love you all!

1. Ed Favier:
    3 juni 2019
    Zo mooi en bijzonder Ries dat je dit met haar beste harts vriendinnen kan doen. In alle opzichten uitzonderlijk maar goed dat was Nan ook. Goede voorbereidingen en goede reis alvast.
  2. Marja:
    6 juni 2019
    Een goede reis met elkaar Ries! Een mooie, bijzondere, maar ook zeer emotionele reis ❤️ Wij volgen jullie! Liefs van ons!
  3. Atie:
    7 juni 2019
    Zijn de hele reis in gedachten bij jullie