Welkom op mijn reisblog!

2 juni 2019

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    2 juni 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Ed:
  7. Marja:
    Wij zijn ook volgers!
  8. Nico de Kraa:
    Leuk om jullie te kunnen volgen
  9. Linda Van Velzen:
    4 juni 2019
    Lieve Ries, Corry en Elly,

Wat een reis waar jullie voor staan. Jullie gaan onze lieve Nan "thuis" brengen want zo voelde Indonesië voor haar. 1 van de mooiste plekjes waar zij zich zo gelukkig voelde. Ik wens jullie alle kracht op die momenten dat het nodig is. Heel veel plezier om er wat moois van te maken. En geniet van deze bijzondere reis met zijn 3en. Dikke kuzz Jack Linda en Stan
  10. Joke:
    4 juni 2019
    Dank Ries en fijn dat we deze reis mee mogen maken..
  11. Simone:
    Dank je wel Ries dat we jullie mogen volgen. Wat mooi dat je zo in de geest van Nan doet wat je hart je ingeeft. Samen met Elly en Corry een heel mooie reis.
    Lieve groet Simone en Age
  12. Ronald:
    6 juni 2019
    Leuk dat we deze mooie en bijzondere reis kunnen volgen.
    Groetjes van de Polletjes uit Uithoorn.