Een dagje niksen

18 juni 2019 - Lovina, Indonesië

Na alle inspannende dagen hebben we vandaag een relaxdag. We staan op ons gemak op en nemen een lekker ontbijtje. De enige gang is vandaag naar het zwembad en vandaar naar het naastgelegen strand. En vice versa. Het zeewater is fantastisch om over het zwembad maar niet te spreken. We liggen er maar met z’n drieën. We dobberen wat af. Ries heeft nog enige beweging en maakt een kleine strandwandeling. Aan het eind van de dag maken de dames nog gebruik van een tweepersoons verhoogd overdekt strandbed. Een mooi uitzicht op zee en natuurlijk een prachtige ondergaande zon. Als de avond valt halen we nog even ons wasgoed op wat we vanmorgen hebben afgegeven. Alles weer keurig gewassen en gestreken. Wat een “zware” dag!

1. Adri, Tineke en Mark:
    18 juni 2019
    Valt ook niet mee zo'n vermoeiende dag. Geniet er van ! 😎, liefs, Adri en Tineke
  2. Atie:
    Mm Mm valt nietmee hè
  3. Ron:
    18 juni 2019
    Ik zag al op internet dat er zeer bijzondere dolfijnen waren gespot voor de kust
  4. Joke Achterberg:
    19 juni 2019
    Ach wat moeten jullie afzien. Lieve groet uit een regenachtig met onweer Zoetermeer.
  5. Atie:
    19 juni 2019
    Nog witte walrussen gezien?
  6. Astrid:
    19 juni 2019
    Ben helemaal niet jaloers 😤. Zitten binnen vanwege regen en onweer 😝. Geniet dus maar met volle teugen ! 😘😘
  7. Marja:
    Heerlijk!😍😎😎😎